Rólunk

Ismerje meg cégünket!

Bemutatkozás

Irodánk 1989. óta (1996–tól társasági formában) foglalkozik adótanácsadással, számviteli szolgáltatással.
Múltját tekintve a térség egyik legrégebbi és legnagyobb szakmai tapasztalattal rendelkező irodája.

Tevékenységi körünk folyamatosan bővült, ma már teljes körű, komplett szolgáltatást biztosítunk ügyfeleink részére.

Hét fős irodánk dolgozói egyetemi, főiskolai, illetve felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkeznek. Két adószakértő, három regisztrált mérlegképes könyvelő, felsőfokú munkaügyi végzettségű, humánpolitikában jártas ügyintéző, és két fő TB ügyintézői képesítéssel rendelkező kollektíva biztosítja a megbízható szakmai hátteret és ad garanciát a magas színvonalú munkára. Munkatársaink rendelkeznek mindazokkal a jogosítványokkal, amelyeket a hatályos jogszabályok előírnak és feljogosítják őket az önálló munkavégzésre.

Az ügyfeleinkkel való munkakapcsolatot, munka- és felelősség megosztást a megkötött megbízási szerződés mellett, az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza, így mindkét fél pontosan ismeri a korrekt kapcsolathoz nélkülözhetetlen, egymással szembeni elvárásokat a zavartalan együttműködés érdekében.

Munkánkat az ügyfelek igényei alapján teljes körű meghatalmazással végezzük, ami azt jelenti, hogy a bevallásokat saját ügyfélkapunkon keresztül adjuk be, jelezve ezzel is, hogy az elvégzett munkánkhoz a nevünket adjuk és a beadott bevallásokért vállaljuk a felelősséget. A meghatalmazás kiterjed(het) az adóhatóság előtti teljes jogú képviseletre, levéve az adóellenőrzés gondját ügyfeleink válláról és szakszerű képviseletet biztosítva az ügyfél érdekeinek védelmére, elkerülve az esetlegesen nem megfelelő nyilatkozatokból adódó további vizsgálatokat.

Irodánk a KéK Cégcsoportnál (www.kekcegcsoport.hu) felelősségbiztosítással rendelkezik.

Adatkezelésünk megfelel a GDPR előírásainak. Az adatkezeléssel kapcsolatos kötelezettségeket írásba foglaljuk.

Minden vállalkozási díjnál fontos az ár/érték arány. Nem lehet elsődleges szempont az alacsony ár.

A jó és gyors munka nem olcsó,
az olcsó és gyors munka nem jó,
a jó és olcsó pedig nem gyors.

A bizonylatok feldolgozási rendszere és munkánk iránti igényesség lehetővé teszi, hogy az elvégzett munkával és kockázatvállalással arányos díjat alkalmazzunk.
A szolgáltatási díj a lekönyvelt bizonylatok száma, dolgozói létszám és annak mozgása, a beadott bevallások és az igénybe vett egyéb szolgáltatások tételes adataiból számítódik ki.

A számviteli szolgáltatás, bérszámfejtés, TB ügyintézés kiszervezése (outsourcing) rengeteg gazdasági, szakmai előnnyel jár. Nemcsak a bérköltség és az irodai rezsiköltség terén érhető el megtakarítás, de a legnagyobb tétellel, a könyvelési, bérszámfejtési szoftverek beszerzésének és fenntartásának, valamint az e területen dolgozók továbbképzésének költségeivel sem kell többé kalkulálni. Nem mellékes a kiszervezett területtel kapcsolatos felelősség delegálása sem.

A fentieket figyelembe véve együttműködésünk során hosszú távú költségcsökkenés érhető el, nem is beszélve a sokoldalú szakmai háttér kiaknázásából származó gazdasági előnyökről.

Ügyfeleink részére – igény esetén – havi rendszerességgel Hírlevelet küldünk a legfontosabb aktuális jogszabályi változásokról.

  • Weldotherm Kft, Ajka 1995.
  • Mantex Kft, Ajka 1996.
  • Kéri Kft, Ajka 1997.
  • Speed-Tech Kft, Ajka 1998.
  • Hungarian Table Top Kft, Halimba 2001.
  • Pölczmann Kft, Ajka 2007.
  • Schwa-Medico Kft, Ajka (2008-2011.) majd 2019.
  • Somló Spirit Kft, Somlóvásárhely 2009.
  • Metis Invest Kft, Ajka 2010.
  • Kis Tours Kft, Ajka 2010.
  • Csaba Tool Kft, Ajka 2015.
  • GOVITEX Kft, Ajka 2015.
  • Star-Tech Kft, Ajka 2015.

Havonta átlagosan 6-700 bérszámfejtését és a kapcsolódó munkaügyi feladatait végezzük el.
Ügyfeleink részére az évenként lekönyvelt árbevétel megközelíti a 10 milliárd forintot, amelyhez több mint 100.000 bizonylat feldolgozása tartozik.
A bérszámfejtéshez a Forint-Soft Kft, a TB számfejtéshez a VT-Soft programjait használjuk.

Miért válasszon Bennünket?

Nem magányos harcosok vagyunk, hanem több, mint 30 éves tudás és gyakorlat által összekovácsolódott csapat.

 

Munkatársaink egyetemi, főiskolai végzettséggel, adószakértői, regisztrált mérlegképes könyvelői, munkaügyi és Tb ügyintézői képesítéssel rendelkeznek, amelyek ellenőrizhetők a bárki számára elérhető nyilvántartásokban, így önálló munkavégzésre jogosultak.

Az általunk végzett számviteli szolgáltatások munkafolyamatai elkülönültek és ügyfeleink számára is világosak és követhetők. Minden ügyfelünkkel szerződést kötünk, mindenki pontosan ismeri jogait és kötelezettségeit, a fizetés átutalással történik és a szolgáltatásról számlát bocsátunk ki. Saját ügyfélkapunkat használjuk, mert felelősséget vállalunk az általunk beküldött bevallásokért.

Leggyakoribb felkéréseink

Adótanácsadás

Könyvelés

Bérszámfejtés

Adóbevallás

Minőségpolitikánk

KÖLCSÖNÖS
BIZALOM

arra törekszünk, hogy megbízóinkkal hosszú távú, tartós és a kölcsönös bizalomra épülő kapcsolatot alakítsunk ki

MEGFELELŐ ÁR-ÉRTÉK ARÁNY

lényeges, hogy szolgáltatási áraink összhangban legyenek munkánk minőségi jellemzőivel

MEGBÍZHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK

szeretnénk, ha szolgáltatásaink megbízhatóságát partnereink, a hatóságok és a hivatalok is elismernék

MINŐSÉGÜGYI
RENDSZER

alapvető számunkra, hogy a nemzetközi irányelveknek megfelelő minőségügyi rendszerünk mindenkor megfeleljen bármely független fél felülvizsgálatának

SZAKMAI
MEGFELELÉS

nagy gondot fordítunk arra, hogy a szakmai és jogszabályi követelményeket teljes mértékben kielégítsük

MINŐSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK

fontosnak tartjuk, hogy partnereink számára cégünk neve egyben szolgáltatásaink minőségének garanciáját is jelentse

NAPRAKÉSZ
MUNKA

felhívjuk ügyfeleink figyelmét az állandóan változó jogszabályi háttérre, és segítünk azokhoz alkalmazkodni

EMBERI
ÉRTÉKEK

fontos, hogy a közös munkában emberileg is értsük egymást, hisz a vezető két legjobb barátja: a könyvelője és az ügyvédje

hh2-2
weldotherm
star-tech
speedtech
csaba-tools_logo2
mantex